10.22.2008

中大EMBA讀唔讀得過?

藍籌中信泰富竟然因為‘外匯 I Kill You Later’損失155億。同政府唔駛點同市民交代一樣,中信對股東當然都唔駛點交代啦,唔係點會出事6個星期後先對外公佈,同炒左2個可能係替死鬼既人?唔知這種唔駛點交代既手法係唔係范鴻齡向行政局學,定係政府調轉向中資的中信泰富學?

話時話,我早排向信報睇到早前中大EMBA請左范鴻齡做課程嘉賓講管治。你話馬後砲、我蠢,咩都好,當時已經覺得佢講d野講左等於無講,都唔知睇完有咩得著(信報星期六中大EMBA,應該好易搵到),估唔到真係無料到!當然,向中資打工,阿爺可能話曬事,你幾有料都無用。

如果係咁的話,中大EMBA仲讀唔讀得過?佢咁有‘眼光’事前搵左原來企業管治極有問題的中信CEO做課程嘉賓;定係中大其實知道很多人都會打中資工,所以先請定反面教材,預先警告EMBA校友千萬唔好打中資工?

如果係咁真係用心良苦。

2 則留言:

L L 說...

唉,俾面派對咯!

無料到的人,或者經已晨早跌晒 watt 嘅廢電池,卻因為曾經有嘅人氣而繼續爆紅,只會誤了蒼生!

瞎子兄早有先見,實在令小弟讚服!

瞎子 說...

劉兄,何來先見。有先見就早早沽空中信泰富。賺一筆。哈!