10.24.2008

對不起,范鴻齡

我依家有D後悔話范鴻齡向EMBA既講話無料。因為我覺得佢向中信泰富既地位同曾特首向香港政府既都一樣 —— 話唔到事。

個兩個替死鬼咁多年財務經驗我就唔信佢地睇唔到咁大downside risk。但係睇到又點?你話唔話到事先?范鴻齡一樣,太子女話做,你話唔話到事唔做先?(瞎子註:消息未經証實,而且好可能永遠都証實唔到)

記唔記得阿曾特首當初上任話要玩鋪勁搞政改,依家搞左D咩呢?話唔到事咩都搞唔到!

好多時係制度既問題,同有料無料未必有關係。

睇下中國改革開放前後就知啦。唔係點會同一班人,中國民生經濟開放前後可以差咁遠。

所以,sorry 范鴻齡。我唔應該話你。為左表示歉意,我罰自己一世都唔可以買中信泰富既股票!

沒有留言: